Jak prawidłowo weryfikować podpisane przez wykonawcę dokumenty
– przewodnik dla zamawiających
Od 18 października 2018 roku każdy wykonawca w Polsce zainteresowany uzyskaniem zamówień publicznych powyżej progów unijnych zobowiązany jest składać oferty w formie elektronicznej. Obowiązkiem zamawiającego jest weryfikacja, czy elektroniczny podpis został poprawnie złożony oraz jest ważny.
W opracowanym poradniku zawarliśmy wszystkie najistotniejsze informacje – opisaliśmy precyzyjnie proces weryfikacji podpisu m.in.:
Pobierz darmowy raport:
Dlaczego warto pobrać raport
kompedium wiedzy
dawka rzetelnej wiedzy, zestawienie najważniejszych informacji dotyczących weryfikacji podpisu
komentarze ekspertów
komentarze praktyków z Marketplanet, Kancelarii Traple, Konarski, Podrecki i Wspólnicy, Krajowej Izby Rozliczeniowej, firmy Madkom
dobre praktyki
na jakie elementy zarówno zamawiający jak i wykonawcy muszą najbardziej zwrócić uwagę
narzędzia polecane przez praktyków
na bazie ich doświadczeń, szeroki zakres omawianych zagadnień
Masz dodatkowe pytania?
Napisz do nas na info@marketplanet.pl - jesteśmy do Twojej dyspozycji.
©2020 Otwarty Rynek Elektroniczny S.A.