Jak prawidłowo weryfikować podpisane przez wykonawcę dokumenty

– przewodnik dla zamawiających

Od 18 października 2018 roku każdy wykonawca w Polsce zainteresowany uzyskaniem zamówień publicznych powyżej progów unijnych zobowiązany jest składać oferty w formie elektronicznej. Obowiązkiem zamawiającego jest weryfikacja, czy elektroniczny podpis został poprawnie złożony oraz jest ważny.


W opracowanym poradniku zawarliśmy wszystkie najistotniejsze informacje – opisaliśmy precyzyjnie proces weryfikacji podpisu m.in.:

Pobierz darmowy raport:

  • rodzaje podpisu i certyfikatów oraz typy dokumentów (XAdES, PAdES etc.)
  • problemy, które mogą wystąpić podczas weryfikacji podpisów
  • proces walidacji podpisu oraz narzędzia walidujące
  • rodzaje potwierdzenia tożsamości oraz usługi zaufania wprowadzone przez nową ustawę
  • ochrona danych osobowych m.in. podczas weryfikacji podpisanych dokumentów

Dlaczego warto pobrać raport

kompedium wiedzy

dawka rzetelnej wiedzy, zestawienie najważniejszych informacji dotyczących weryfikacji podpisu

komentarze ekspertów

komentarze praktyków z Marketplanet, Kancelarii Traple, Konarski, Podrecki i Wspólnicy, Krajowej Izby Rozliczeniowej, firmy Madkom

dobre praktyki

na jakie elementy zarówno zamawiający jak i wykonawcy muszą najbardziej zwrócić uwagę

narzędzia polecane przez praktyków

na bazie ich doświadczeń, szeroki zakres omawianych zagadnień

Masz dodatkowe pytania?

Napisz do nas na [email protected] - jesteśmy do Twojej dyspozycji.

©2020 Otwarty Rynek Elektroniczny S.A.