Dostosowanie stron WWW podmiotów publicznych do wymogów dostępności cyfrowej
W maju 2019 r. weszła w życie ustawa dotycząca dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
Nanosi ona na jednostki publiczne obowiązek spełniania warunków dostępności cyfrowej oraz umieszczanie na stronach WWW deklaracji takiej dostępności.
Zapisz się na konsultacje
W czym możemy Państwu pomóc?
Oferujemy Państwu możliwość przeprowadzenia analizy strony WWW pod kątem wymagań dostępności cyfrowej, które są zawarte we wcześniej wspomnianej Ustawie.
Jak wiadomo ocenę dostępności strony musi przeprowadzić osoba lub zespół osób kompetentnych, dlatego proponujemy nasze konsultacje, które będą polegały na wstępnej analizie Państwa strony WWW, po zakończeniu której otrzymają Państwo od nas raport z informacjami jakie elementy na Państwa stronie wymagają poprawy i dostosowania do wskazanych w Ustawie wytycznych wraz z wyceną ich ewentualnego wdrożenia.
I etap – czyli analiza Państwa strony WWW i wskazanie listy wymaganych zmian to koszt 700 zł netto.
Po zakończeniu I etapu prac to Państwo zdecydują o realizacji II etapu, czyli o wdrożeniu poszczególnych zmian na Państwa stronie.
Koszt realizacji II etapu prac będzie zależny m.in. od tego: jaki zakres zmian na stronie będzie konieczny do wprowadzenia, w jakim stopniu rozwinięta jest dana strona WWW oraz jak wygląda jej „zaplecze”.
Dowiedz się więcej o dostępności cyfrowej (FAQ)
Kogo dotyczy Ustawa?
Co oznacza dostępność?
Obowiązek informacyjny – deklaracja dostępności
Konsekwencje niedostosowania się do wymagań zawartych w Ustawie
Jakie są obowiązujące terminy?
Strony informacyjne
Masz dodatkowe pytania?
Napisz do nas na pzp@marketplanet.pl - jesteśmy do Twojej dyspozycji.
©2020 Otwarty Rynek Elektroniczny S.A.