Pobierz praktyczny przewodnik
Wypełnij formularz, a link do e-booka otrzymasz na podany adres email
Jak strategicznie zarządzać relacjami z dostawcami
i współpracować z nimi nie tylko przez pryzmat kosztów, ale także innowacyjności, jakości, wydajności oraz satysfakcji interesariuszy.
wykorzystując np. ankiety satysfakcji dla interesariuszy wewnętrznych, checklisty i scenariusze działań naprawczych.
Jak mierzyć i poprawiać wydajność dostawców
Jak wykorzystać nowoczesne technologie i dane w procesie zakupowym
podejmować lepsze decyzje i budować długoterminową wartość dla firmy
nawet gdy formalnie obowiązują długoterminowe kontrakty.
Jak szukać ukrytych oszczędności i prowadzić skuteczne negocjacje
8
rozdziałów
szablony do druku
3
praktyczna checklista
1
Weź udział w ankiecie dotyczącej wykorzystania sztucznej inteligencji w zakupach B2B
Podziel się z nami swoją opinią i przemyśleniami na temat stosowania - lub nie - AI w codziennej pracy. Na podstawie odpowiedzi powstanie pierwszy w Polsce, ogólnodostępny raport "Sztuczna inteligencja w zakupach firmowych".
Korzystasz? - W jaki sposób?
Nie korzystasz? - Dlaczego?
Dlaczego warto pobrać e-booka?
i przekonać decydentów do strategicznego podejścia do współpracy z dostawcami, uwzględniając także wartość pozafinansową tej współpracy.
na strategicznych, taktycznych i uzupełniających, a także dostosowania do nich odpowiednich strategii zarządzania relacjami.
Bezpieczeństwo danych w łańcuchu dostaw
Cyberbezpieczeństwo w łańcuchu dostaw stało się jednym z najważniejszych obszarów zarządzania ryzykiem w organizacjach.
Zwinne zespoły zakupowe gotowe na zmiany
Zwinność w zakupach to nie tylko reakcja na kryzysy, ale również zdolność do wykorzystania zmian jako okazji do wzrostu.
Dowiedz się, jak wykorzystać dostępne możliwości w swojej pracy.
Umów się na bezpłatną rozmowę i przekonaj się, jak automatyzacja usprawnia proces zakupowy.
Fragment e-booka
Przedstawiony zestaw 55 starannie opracowanych promptów obejmuje każdy etap koła zakupowego, dostarczając kompleksowego narzędzia do strategicznego zarządzania zakupami. Każdy obszar zawiera pięć precyzyjnych promptów, które uwzględniają analizę, automatyzację, optymalizację i strategię zarządzania.
Autor
©2025 Otwarty Rynek Elektroniczny S.A.