Do uruchomienia Platformy pozostało:

Nowa Platforma Zakupowa PKP PLK S.A.

Zostań Wykonawcą PKP PLK S.A. oraz miej nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do Platformy Zakupowej.

Zarejestruj się
Dni
Godzin
Minut

Proces rejestracji w 3 krokach:

zarejestruj się na stronie nowej Platformy Zakupowej

uzupełnij swoje dane poprzez formularz rejestracji

zaloguj się i ciesz się z konta na Platformie Zakupowej

krok 1

krok 2

krok 3

Co zyskujesz

Zmniejszenie kosztów złożenia oferty

Usprawnienie procesu komunikacji z Zamawiającym, oraz możliwość elektronicznego zadawania pytań

Zwiększenie szybkości przeprowadzenia postępowania, jego transparentności, łatwości komunikacji, obniżenia kosztów prowadzenia postępowania

Możliwość ponownego złożenia oferty oraz wycofania oferty z podpisem elektronicznym

Jak wziąć udział w postępowaniu

  • Jeśli już posiadasz konto na obecnej Platformie Zakupowej to zostanie ono przeniesione na nową Platformę Zakupową. Loginy, które posiadasz pozostaną bez zmian. Nowe, jednorazowe hasło zostanie przesłane na adres email Wykonawcy. Przy pierwszym logowaniu konieczne będzie ustalenie nowego hasła.
  • Jeżeli nie posiadasz jeszcze konta na nowej Platformie Zakupowej konieczny będzie proces rejestracji – wypełnienie krótkiego formularza rejestracji. Konto zostanie założone w ciągu 48h w dni robocze.
  • Interesujące Cię postępowanie znajdziesz na stronie głównej Platformie Zakupowej PKP PLK S.A. platformazakupowa.plk-sa.pl, bądź po zalogowaniu się na swoim koncie Wykonawcy.
  • Przed złożeniem oferty masz możliwość zadania Zamawiającemu pytania dotyczącego postępowania.
  • Złożenie oferty oraz JEDZ drogą elektroniczną w miejscu i o czasie wskazanym w SIWZ przez Zamawiającego.
  • Oferta musi być podpisana za pomocą własnego kwalifikowanego podpisu elektronicznego oraz zaszyfrowana.
  • 2 osoby mogą podpisać ofertę zgodnie z zasadami reprezentacji firmy. 
  • Podpis elektroniczny to kwalifikowany certyfikat mający na celu identyfikację tożsamości podmiotów i osób przesyłających dokumenty drogą elektroniczną.
  • Oferta składana elektronicznie powinna być podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
  • Ilość podpisów składanych wraz z ofertą powinna zgadzać się z reprezentacją firmy lub stosownymi pełnomocnictwami.
  • Akredytowani przez Narodowe Centrum Certyfikacji dostawcy usług zaufanych to: CenCert, EuroCert, KIR, PWPW, Certum.
  • Obowiązujące są również podpisy wydane przez kwalifikowane podmioty w dowolnym kraju EU.

Podpis elektroniczny

Szyfrowanie ofert

  • Wymóg stosowania szyfrowania podczas składania i przechowywania ofert wynika z nowelizacji ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz adaptacji Dyrektywy UE.
  • Szyfrowaniu podlegają dane oferty (formularz) oraz JEDZ (Jednolity Europejski Dokument Zamówienia)
  • Szyfrowanie ma na celu zapewnieniem ochrony przed nieautoryzowanym dostępem do informacji, poprzez wykorzystanie bezpiecznego szyfrowanego połączenia.
  • Wprowadzenie szyfrowania zapewnia nienaruszalność, integralność, nieotwieralność ofert od momentu złożenia, aż do ich otwarcia
  • Podczas zapisywania oferty dostawca proszony jest o podanie hasła
  • W przypadku składania oferty na wiele części dostawca podaje hasło raz, zapisując ofertę na kolejną część wykorzystywane jest hasło przechowywane w sesji użytkownika
  • Komputer klasy PC z zainstalowanym systemem operacyjnym Microsoft Windows 7/ Windows 10;
  • W przypadku komputera z systemem operacyjnym Microsoft Windows 7/ Windows 8 przeglądarka MS Internet Explorer 10.0 (lub nowsza) z obsługą Active X lub dla systemów operacyjnych Windows 7/Windows 8 przeglądarka Firefox z obsługą Javy, siła szyfrowania: 128bit;
  • W przypadku komputera z systemem operacyjnym Microsoft Windows 10 przeglądarka MS Internet Explorer 11 z obsługą Active X lub Firefox z obsługą Javy, siła szyfrowania: 128bit;
  • Podłączenie do Internetu: min. 1 Mb na komputer (zalecane szerokopasmowe łącze internetowe);
  • Podłączony lub wbudowany do komputera czytnik karty kryptograficznej wydanej przez wystawcę certyfikatu używanego przez Wykonawcę;
  • Certyfikat kwalifikowany zainstalowany na komputerze, na którym Wykonawca będzie się logował do konta (certyfikat musi być widoczny w magazynie certyfikatów systemu Windows (magazynie logicznym o nazwie „Osobisty” certyfikatów systemu Windows));
  • Pakiet Office oraz program do odczytu pdfów.

Wymagania techniczne i sprzętowe

Skontaktuj się z nami

+48xxx xxx xxx

Dedykowana dla Wykonawców infolinia świadczy wsparcie w godzinach 8-16 w dni robocze.

@ 2018 PKP PLK S.A.