W Strefie Pzp dzielimy się praktycznym podejściem do zamówień publicznych – od strony technologii, zakupów i prawa.
Znajdziesz tu nie tylko dobre praktyki elektronizacji i omówienie zmian wynikających z nowej ustawy Pzp, ale również:
Poznaj perspektywę tysięcy zamawiających i wykonawców, którzy już korzystają z elektronizacji oraz doświadczenia ekspertów Pzp.
Twórz raporty bez wysiłku
System sam generuje raporty na podstawie zgromadzonych danych – z korespondencji, załączników, statusu wykonania czy przebiegu postępowania. Ty zyskujesz czas na ważniejsze zadania.
Wybierz sposób prowadzenia postępowań, który naprawdę Ci odpowiada
System daje Ci elastyczność – możesz korzystać z dynamicznych formularzy ofertowych dostępnych w systemie albo załadować własne, przygotowane przez Zamawiającego.
Raz wpisane dane, wiele zastosowań – koniec z powtarzaniem tych samych informacji
Dynamiczne formularze ofertowe automatycznie pobierają dane z postępowania i ofert, pozwalając na szybkie tworzenie protokołów, informacji, oświadczeń czy wezwań – bez żmudnego kopiowania i ręcznego uzupełniania.
Dzięki integracji z zewnętrznymi systemami – takimi jak EZD czy eZamówienia – możesz automatycznie przesyłać dane i dokumenty między platformami. Bez zbędnego klikania i przesyłania plików ręcznie.
Automatyzuj, integruj, zyskaj więcej czasu dla siebie
weryfikacja kilku plików jednocześnie bezpośrednio w systemie generując jeden zbiorczy raport podsumowujący.
najdłuższy czas archiwizacji na rynku - 15 lat po zakończeniu umowy.
możliwość ustawienia zastępstwa na dany okres czasu lub na konkretne postępowanie.
Weryfikator podpis6w
Zastępstwa na każdym etapie postępowania
Archiwizacja
możliwość załącznia plików do 2 GB każdy, bez ograniczeń w zakresie liczby plików załączanych jednocześnie.
Załącznie plików
liczba postępowań przeprowadzonych od 2018 r.
35 000+
2,3
średnio złożonych ofert w postępowaniu
2 000+
liczba zamawiajacych takich jak Ty, którzy na codzień korzystają z systemu
130 000+
aktywnych wykonawców i dostawców czekających na Twoje zamówienia
Ciągła aktualizacja wiedzy i źródeł
dostęp do zawsze aktualnych przepisów i orzeczeń
Oszczędność czasu
nawet o 70% mniej czasu spędzonego na analizie dokumentów
Lepsza jakość dokumentacji
mniejsze ryzyko błędów i pominięcia istotnych informacji
aiZam oparta jest na zweryfikowanych źródłach co pozwala zamawiającym na dostęp do rzetelnych i sprawdzonych informacji
Uniknięcie ryzyka efektu “halucynacji”
aiZam
to innowacyjne narzędzie stworzone, aby ułatwić przygotowanie dokumentacji przetargowej poprzez zintegrowaną bazę wiedzy.
Ustawy PZP i rozporządzeń
dostępne wkrótce
dostępne wkrótce
Orzeczeń KIO
Dokumentacji zamówień i wyników przatargów
Narzędzie umożliwia błyskawiczne wyszukiwanie i analizę kluczowych elementów dokumentacji przetargowej, takich jak:
Użytkownik może łatwo sprawdzić m.in.:
Dodatkowo:
Dzięki jednemu kliknięciu, znajdziesz wszystkie potrzebne informacje, bez konieczności długotrwałego przeszukiwania różnych źródeł.
– praktyczny poradnik dla zamawiających
Poznaj praktyczny proces realizacji zamówień wyłączonych z ustawy PZP – od zgłoszenia potrzeby aż po wybór wykonawcy.Dowiedz się, jak korzystać z platformy zakupowej w zamówieniach do 130 tys. zł, oszczędzając czas i unikając błędów.
Prosty proces
Zgodność z przepisami
Minimalizacja ryzyka
Pobierz raporty opracowane przez ekspertów – znajdziesz w nich dobre praktyki, analizy i konkretne wskazówki, które możesz od razu wykorzystać w swojej codziennej pracy.
Sztuczna inteligencja w zamówieniach publicznych
Dynamiczny system zakupów
Roczne sprawozdanie o udzielonych zamówieniach
Wybrane kluczowe przepisy z obszaru PZP -praktyczny przewodnik
Check-lista, która ochroni Cię przed błędami.
Ta praktyczna check-lista to Twój niezastąpiony przewodnik przez wszystkie etapy zamówień z KPO. Dzięki niej szybko zweryfikujesz, czy każdy krok procesu jest zgodnyz procedurami i zabezpieczysz się przed najczęstszymi pułapkami. Zyskasz pewność, że nie przeoczysz kluczowych wymagań ani terminów.
To seria krótkich odcinków tworzonych przez praktyków, dla praktyków. Pokazujemy w nich funkcje platformy eZamawiający, które realnie ułatwiają Twoją codzienną pracę. Dzielimy się sprawdzonymi dobrymi praktykami, odpowiadamy na najczęściej zadawane pytania i podpowiadamy, jak efektywnie poruszać się w świecie zamówień publicznych.
Okiem Ekspertów Pzp to cykl stworzony z myślą o zamawiających, którzy chcą być na bieżąco z najważniejszymi tematami w obszarze zamówień publicznych. Naszą misją jest dostarczanie praktycznej wiedzy, która wspiera codzienną pracę i rozwój zawodowy osób odpowiedzialnych za udzielanie zamówień.
W ramach inicjatywy rozmawiamy z doświadczonymi praktykami i ekspertami prawa zamówień publicznych. Wspólnie analizujemy zmiany w przepisach, omawiamy najczęstsze wyzwania i dzielimy się sprawdzonymi rozwiązaniami, które realnie pomagają w pracy.
Okiem Ekspertów Pzp to cykl stworzony z myślą o zamawiających, którzy chcą być na bieżąco z najważniejszymi tematami w obszarze zamówień publicznych. Naszą misją jest dostarczanie praktycznej wiedzy, która wspiera codzienną pracę i rozwój zawodowy osób odpowiedzialnych za udzielanie zamówień.
W ramach inicjatywy rozmawiamy z doświadczonymi praktykami i ekspertami prawa zamówień publicznych. Wspólnie analizujemy zmiany w przepisach, omawiamy najczęstsze wyzwania i dzielimy się sprawdzonymi rozwiązaniami, które realnie pomagają w pracy.
Okiem Ekspertów Pzp to cykl stworzony z myślą o zamawiających, którzy chcą być na bieżąco z najważniejszymi tematami w obszarze zamówień publicznych. Naszą misją jest dostarczanie praktycznej wiedzy, która wspiera codzienną pracę i rozwój zawodowy osób odpowiedzialnych za udzielanie zamówień.
W ramach inicjatywy rozmawiamy z doświadczonymi praktykami i ekspertami prawa zamówień publicznych. Wspólnie analizujemy zmiany w przepisach, omawiamy najczęstsze wyzwania i dzielimy się sprawdzonymi rozwiązaniami, które realnie pomagają w pracy.
Okiem Ekspertów Pzp to cykl stworzony z myślą o zamawiających, którzy chcą być na bieżąco z najważniejszymi tematami w obszarze zamówień publicznych. Naszą misją jest dostarczanie praktycznej wiedzy, która wspiera codzienną pracę i rozwój zawodowy osób odpowiedzialnych za udzielanie zamówień.
W ramach inicjatywy rozmawiamy z doświadczonymi praktykami i ekspertami prawa zamówień publicznych. Wspólnie analizujemy zmiany w przepisach, omawiamy najczęstsze wyzwania i dzielimy się sprawdzonymi rozwiązaniami, które realnie pomagają w pracy.
Czy jeden członek konsorcjum może złożyć skutecznie wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej?
Rażąco niska cena – jak Zamawiający powinien oceniać wyjaśnienia?
eZamawiający czy e-Zamówienia – jak wybrać system do zarządzania zamówieniami publicznymi?
Jak pokonać 5 głównych wyzwań w elektronizacji zamówień publicznych?
To seria krótkich odcinków tworzonych przez praktyków, dla praktyków. Pokazujemy w nich funkcje platformy eZamawiający, które realnie ułatwiają Twoją codzienną pracę. Dzielimy się sprawdzonymi dobrymi praktykami, odpowiadamy na najczęściej zadawane pytania i podpowiadamy, jak efektywnie poruszać się w świecie zamówień publicznych.
To seria krótkich odcinków tworzonych przez praktyków, dla praktyków. Pokazujemy w nich funkcje platformy eZamawiający, które realnie ułatwiają Twoją codzienną pracę. Dzielimy się sprawdzonymi dobrymi praktykami, odpowiadamy na najczęściej zadawane pytania i podpowiadamy, jak efektywnie poruszać się w świecie zamówień publicznych.