poradnik dla Zamawiających

Publiczny Rejestr Umów

Pobierz darmowy materiał:

W opracowanym materiale zawarliśmy odpowiedzi na najczęściej zadawane przez Zamawiających pytania dotyczące Publicznego Rejestru Umów:

  • czym jest Publiczny Rejestr Umów;
  • kogo dotyczą zmiany w przepisach;
  • od kiedy należy wprowadzać informacje o zawartych umowach do rejestru;
  • jakie informacje należy podać w Publicznym Rejestrze Umów;
  • jak prowadzić rejestr umów na platformie eZamawiający.

7 stycznia 2022 zostały opublikowane nowe zapisy artykułu 34a, z których wynika, że Minister Finansów będzie prowadził rejestr umów zawartych przez jednostki z sektora finansów publicznych.

Masz dodatkowe pytania?

Napisz do nas na pzp@marketplanet.pl - jesteśmy do Twojej dyspozycji.

©2022 Otwarty Rynek Elektroniczny S.A.