E-przetargi

– krajobraz po zmianach

Od momentu wprowadzenia zmian w ustawie Pzp minęło już ponad pół roku.


Co ten czas zmienił w codziennej pracy Zamawiających?

Jak radzą sobie Zamawiający z nowymi przepisami?


Sprawdziliśmy to, przeprowadzając ankietę wśród uczestników procesu zamówień publicznych. Efektem naszych prac jest poniższy raport, który oddajemy w Twoje ręce.


Dowiesz się m.in., jakie są największe wyzwania związane z elektronizacją zamówień publicznych, czy nowe przepisy spowodowały zmniejszenie liczby otrzymywanych ofert w procesie zamówień publicznych, oraz z jakich narzędzi w tym zakresie korzystają Zamawiający.

Pobierz darmowy raport:

Dlaczego warto pobrać raport

wyzwania Zamawiających

największe problemy występujące podczas procesu elektronizacji, z jakimi mierzą się Zamawiający

komentarze ekspertów

komentarze praktyków z Marketplanet oraz ApexNet

dobre praktyki

konkretne wskazówki, które pomogą Ci skutecznie przeprowadzać postępowania drogą elektroniczną.

podsumowanie ankiety

jaka jest specyfika pracy m.in jednostek samorządu terytorialnego, administracji czy służby zdrowia

Głos w raporcie zabrały m.in.:

"Zarówno wykonawcy, jak i zamawiający zamiast otrzymać konkretne, intuicyjne i pomocne reguły gry, borykają się z trudnościami w postaci braków informacyjnych."

"Nowe zapisy w ustawie Prawo ZamówieńPublicznych zmusiły zamawiających i wykonawców do poważnych zmian w procesie przetargowym."

Masz dodatkowe pytania?

Napisz do nas na info@marketplanet.pl - jesteśmy do Twojej dyspozycji.

©2019 Otwarty Rynek Elektroniczny S.A.