ZOSTAW SWÓJ EMAIL

Rejestr umów na platformie eZamawiający

niebawem prześlemy Ci informacje o ofercie

Podstawa prawna

  • Do ustawy o finansach publicznych z dnia 27 sierpnia 2009 r.dodano art. 34a, gdzie wprowadzono obowiązek rejestru umów zawartych przez jednostki sektora finansów publicznych.
  • 1 lipca 2022 r. wchodzi w życie obowiązek wprowadzania do rejestru informacji o zawartych umowach. Obejmować będzie umowy od początku bieżącego roku.
  • Obowiązek rejestracji umów obejmuje podmioty należące do jednostek sektora finansów publicznych, ale również jednostki organizacyjne gminy, które posiadają status Zamawiającego.
  • Ministerstwo Finansów będzie prowadziło rejestrum w w postaci systemu teleinformatycznego. Podmioty należące do jednostek sektora finansów publicznych będą zobowiązane do wprowadzania do rejestru informacji o zawartych umowach (powyżej 500 zł.).  Dane do rejestru będą wprowadzać kierownicy jednostek sektora finansów publicznych. 

Rejestr umów na platformie eZamawiający

Umowa ramowa

Umowa jednorazowa

  • dokument możemy podpisać z więcej niż jednym wykonawcą, których oferty zostały wybrane na części postępowania.
  • Maksymalna liczba wykonawców, których ofertę można będzie wybrać, jest definiowana na etapie przygotowania postępowania.
  • dokument podpisujemy zawsze z jednym wykonawcą, którego oferta została wybrana na części postępowania.

Dane wprowadzone do systemu są dostępne cały czas do podglądu, również jeżeli w wprowadzimy aktualizacje.

Wyświetla wszelkie wprowadzone w tym formularzu zmiany, włącznie z informacjami kto i kiedy dokonał poprawek.

Formularz jest dostępny do edycji (na etapie wprowadzania danych, przed zaakceptowaniem jego treści.

Dostęp do danych

Możliwość edycji

Historia zmian

Masz dodatkowe pytania?

Napisz do nas na pzp@marketplanet.pl - jesteśmy do Twojej dyspozycji.

©2022 Otwarty Rynek Elektroniczny S.A.