Zakupy B2B - Trendy 2025

Zobacz, jakie trendy w zakupach będą kształtować strategię firm w tym roku

Pobierz bezpłatny e-book:

Zakupy B2B - Trendy 2025

Wypełnij formularz, a link do e-booka otrzymasz na podany adres email

Image

Z e-booka dowiesz się

Jakie są główne trendy w zakupach firmowych

Dlaczego warto analizować trendy w biznesie

Wprowadzenie nowych technologii, kryteriów ESG do zakupów firmowych przynosi szereg korzyści, ale także stawia nowe wyzwania.

To kluczowy element sukcesu każdej organizacji - poznaj praktyczne wskazówki, co możesz zrobić już dziś, aby wdrożyć je w swojej firmie.

ImageImage

Jakie narzędzia mogą wspierać dział zakupów

Od czego zacząć we wdrażaniu nowych rozwiązań w swojej organizacji

Świat technologii rozwija się w błyskawicznym tempie. Wybierz rozwiązania, które są na wyciągnięcie ręki i usprawnią pracę w zakupach.

Autorzy w bardzo praktyczny sposób opisują krok po kroku, jak zacząć rozwijać swoje zakupy w danym obszarze.

ImageImage

Dowiedz się, jak wykorzystać dostępne możliwości w swojej pracy.

Umów się na bezpłatną rozmowę i przekonaj się, jak automatyzacja usprawnia proces zakupowy.


Image
Umawiam się na spotkanie

Kluczowe trendy

Zakupy jako motor strategicznego rozwoju

Zakupy ewoluowały z funkcji skoncentrowanej wyłącznie na redukcji kosztów do strategicznego partnera biznesowego, który wspiera długoterminowy rozwój firmy.

ImageImage

Cyfryzacja i integracja rozwiązań zakupowych

Cyfryzacja i integracja rozwiązań zakupowych są kluczowe, jeśli organizacja chce zwiększyć efektywność, zredukować koszty i budować przewagę konkurencyjną.

Bezpieczeństwo danych w łańcuchu dostaw

Cyberbezpieczeństwo w łańcuchu dostaw stało się jednym z najważniejszych obszarów zarządzania ryzykiem w organizacjach.

Zwinne zespoły zakupowe gotowe na zmiany

Zwinność w zakupach to nie tylko reakcja na kryzysy, ale również zdolność do wykorzystania zmian jako okazji do wzrostu.

Fragment e-booka

Icon

Przekształcenie zakupów w motor strategicznego wzrostu wymaga od firm kilku kluczowych działań. Po pierwsze, konieczna jest integracja z biznesem, ponieważ zakupy muszą wspierać realizację kluczowych celów organizacji. Po drugie, należy wprowadzić nowe wskaźniki efektywności (KPI), które umożliwią mierzenie wartości zakupów, uwzględniając takie aspekty jak innowacyjność, szybkość oraz zrównoważony rozwój. Warto także budować partnerstwa oparte na innowacjach

Autorzy

Grzegorz Filipowski

Partner

Marketplanet powered by Hubexo


Karolina Kruba

Marketing Manager

Marketplanet powerd by Hubexo


ImageImage

Masz dodatkowe pytania?


Napisz do nas na info@marketplanet.pl

- jesteśmy do Twojej dyspozycji

Image

Pozostańmy w kontakcie

Icon Icon Icon Icon

©2025 Otwarty Rynek Elektroniczny S.A.