Z raportu dowiesz się
1
Jaka jest wartość zakupów B2B
w Polsce
Jakie są trendy w rozwiązaniach e-commerce B2B ze strony kupującego i sprzedającego
2
3
Jak firmy osiągają przewagę konkurencyjną dzięki e-commerce B2B
Jaka jest struktura wydatków B2B
per branże i województwa
4
O badaniu
Marketplanet przeprowadził badanie wśród blisko 1000 respondentów - menedżerów z obszaru zakupów i sprzedaży z firm w Polsce zatrudniających powyżej 10 osób z różnych branż.
Ankieta była udostępniona w formie online. Składała się z pytań jedno- i wielokrotnego wyboru. Uzupełnieniem danych ilościowych są komentarze ekspertów w obszarze elektronizacji, digitalizacji obszarów zakupów i sprzedaży w firmach.
stron raportu
58
respondentów
10
komentarzy ekspertów i praktyków
Bez e-rozwiązań firma traci już na samym początku, ponieważ buduje wizerunek mało innowacyjnej organizacji. Dobrze, że firmy z sektora MŚP zauważają to i odpowiednio reagują – to potwierdzają badania Marketplanet.
- Maciej Panek
Prezes PANEK CarSharing
- Mariusz Geraltowski
PSML Prezes Zarządu
Przy zmniejszających się barierach rozwoju e-commerce B2B i rosnącej potrzebie digitalizacjiłańcucha dostaw e-commerce będzie nasilającym się trendem.
- Andrzej Dulka
Prezes Polskiej Izby Informatyki i Telekomunikacji
Technologia ICT staje się motorem zmian w e-handlu. Warto diagnozować tego rodzaju już obserwowane procesy, aby na tej podstawie prognozować ich dalszy przebieg i tym samym przygotowywać e-commerce do.
Masz dodatkowe pytania?
Napisz do nas na info@marketplanet.pl - jesteśmy do Twojej dyspozycji.
©2022 Otwarty Rynek Elektroniczny S.A.